ponedjeljak, 24. siječnja 2011.

Varaždinski klipići


Neki dan sam pekla svoje razvikane klipiće. Odlučila sam recept podijeliti s vama.
Potrebno je:
1 kg glatkog brašna
1 svježi kvasac, može i suhi
oko 7 dcl mlijeka
oko 2 dcl ulja
malo soli
malo šećera
2 žutanjka

Postupak:
Pustiti kvasac da se diže s malo brašna i toplim mlijekom (ja dodam malo šećera)
Kad je kvasac dignut izraditi tijesto s toplim mlijekom. Pustiti tijesto da se diže oko pola sata - sat. Ja stavim u zagrijanu pečnicu, brži je postupak.
Kad se tijesto diglo staviti ga na pouljanu površinu ( da se ne lijepi) i izraditi klipiće. Ja ga prvo razdijelim na male hljebčiće. Treba vam ispasti najmanje 28 komada. (sve zavisi od veličine), ali ne smije ih biti manje od 28. Možete ih filati i šunkom ili sirom.
Izrađene klipiće stavite u lim za pečenje u koji ste prethodno stavili alu foliju. Prije pećenja obavezno ih treba namazati žutanjkom, a gore možete posipati grubu sol, sezam ili sl. stavite peći na 200 stupnjeva. Pećeni su kad poprime zlatno žutu boju. Vrijeme nije uvijek isto, zavisi od pećnice i svaki slijedeći lim koji stavite bit će brže gotov od onog koji ste prvi stavili. Po prilici negdje oko 20 minuta se peku.
http://www.coolinarika.com/repository/images/_variations/0/3/033ba404683f9e1cf2e6a826a8d3ad1b_listing_l.jpgOd istog tijesta možete napraviti i buhtle, njih nisam uspjela uslikati jer su odmah planuli, (slika je posuđena s neta). Buhtle punite eurokremom ili pekmezom.
Dobar tek!

Broj komentara: 8:

  1. Odlično,sve pohvale!
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala,hvala , hvala
    baš nam je trebao taj recept, i meni i mojim prijateljicama. javimo rezultat pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo izgleda tako slasno!! I jednostavno kada ti napišeš, ja uvijek muku mučim sa dizanim tijestom i nikad nisam sigurna u sebe da će mi sto posto uspjeti...
    Ali zato barem torte dobro radim:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ina- čekam rezultat
    Eda - za klipiče moram biti dobre volje...he he ako sam bezvoljna i neda mise onda mi ne uspiju

    OdgovoriIzbriši
  5. Auuuuu!Ovo je bilo nisko.Zašto nam to radiš???Zašto???

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)