utorak, 28. rujna 2010.

Nagrada "Happy 101"

Još jedna nagrada!!!
I opet ja kasnim. Dugo mi se nije na ovoj blogosferi ništa događalo, pa nisam još stekla naviku da sam svakodnevno tu.
Prije nekog vremena sam sve svoje blogove preselila ovdje zato jer mi je tu sve na jednom mjestu i server im za sada još uvijek dobro radi.
Ali, od danas mijenjam svoje navike. Uh, donijela sam novu odluku, ajoš nije nova godina. Kaj će tek biti do nove i od nje...he he


Moja draga, nova prijateljica, Sanja, koja je nepresušan izvor raznih ideja i kod koje uvijek naiđem na nešto novo, dodijelila mi je ovu nagradu



A pravila su slijedeća:
Kad preuzmete nagradu s mog bloga napišite od koga ste dobili nagradu i stavite link na taj blog

napišite 10 stvari koje vas čine sretnim i
podijelite nagradu na 10 drugih blogova i obavijestite ih putem komentara.
10 stvari koje me čine sretnom:
 (to će biti malo teže jer ih nema toliko)
1. Moja obitelj
2. Moje dvije slatke male kujice
3. Moje slikanje
4. borba s novim hobijem (štrikanje na mašinu)
5. Nabava novog kalupa za gips
6. Fotkanje
7. Moj vrt-cvjetnjak
8..Sunce.
9. Photoshop
10. Grickalice
Zanimljivo, moglo bi se još toga pronaći, a ja mislila da ih nema ni deset.

Hvala ti draga Sanja još jednom na takvoj nagradi, proslijeđujem dalje:
EdaDanijela, već su primile nagradu i to ovih dana, a ja ću na slijedeće adrese:



 pozdrav

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala što me čitate i komentirate. :)