subota, 26. veljače 2011.

Staklo, frost, salvete i još ponešto

… i ambalaža shabby….
100_2182100_2184uh taj shabby, mislim da će kod mene i štokovi uskoro osvanuti u shabby stilu (unutarnja drvenarija je ostala nekako mi nedovršena) fali nešto, moram popraviti…he he
Evo jednog naručenog poklončića
Ova mala glavica na prvoj slici ima ime Cesarica i tek nekoliko mjeseca. Nisam imala bolju sliku (skinula sam je s fejsa) jer mora biti iznenađenje. Nadam se da će biti naručiteljica zadovoljna

Edit:
A najvažniju stvar sam zaboravila:
ČESTITAM SANJA!!!!!!!

Broj komentara: 10:

  1. ha,ha,ha i kod mene je slična stvar. sve bih preuredila. draga hvala ti na nagradi tek sam danas spjela pregledati poštu.

    pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. super savrseno, odlicno.Predivan komplet...naravno da ce biti zadovoljna.pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad budeš nešto riješila s unutarnjom drvenarijom obavezno stavi slike, jer i ja planiram isto!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ideeeeeš :))) Tebe je stvarno krenulo i nema više prepreka koju ti ne možeš svladati, svestrana si, sve stigneš, a najvažnije je da pritom uživaš! Komplet ti je savršen!
    Hehe, al smo lude, i ja bih htjela svoja vrata i štokove malo premackati jer vape za novim izgledom...i stvarno ću to i učiniti (jednog dana)!
    Puseeeee

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav draga, evo i kod mene na blogu mala nagradica za tebe:) I čestitam na radovima:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj poklon naprosto mora biti primljen s ovacijama jer je presladak sa svim tim konjićima.

    Sanja,Sanja!Čestitam.Jeeeeeee,napokon!!!!Samo,sada ćeš vidjeti kako je to kada te izbace iz igre :(((

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasan komplet duhiću!
    Pusek.

    OdgovoriIzbriši
  8. Stvarno? Jesam? Dobila sam? Nije šala?
    Weeeeeeeeeeeeee :)))))))))
    Hvala ti što se toliko trudiš da nas daruješ svojim umjetninama i hvala svima koji su glasali baš za mene....grlim vas sveeeee :))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja gledam i mislim se ma što to one pričaju predivan komplet??pa to su dva kompleta!!!i onda skužim da je jedan ali okrenut...toliko detalja??kao da su dva!Prelijepoooooo!!!
    Čestitam Sanji!!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)