četvrtak, 10. ožujka 2011.

moja kutija

Prošli mjesec, da se počastim za ročkas, tražila sam po gradu neku zgodnu kutijicu koja vapi za make overom. Nisam bila zadovoljna onim kaj se nudi...  ali sam zato, sasvim slučajno u hobby shopu zapazila ovu “slagalicu” 100_2382

koju je trebalo prvo sastaviti, zalijepiti stranice 100_2391

A nakon toga joj podariti malo shabby chic-a 100_2394

i salveticu s mojim omiljenim motivom i malu mašnicu 100_2397

A s obzirom da će služiti za moju kolekciju pečata i pribora 100_2396

trebalo se malo poigrati i sve ih staviri na vidljivo mjesto

100_2395

Bacite pogled na glasačku listu:

Za sada vodi Madder s minimalnom prednošću ispred Andree. Još je 1 cijeli dan za glasanje i sve se može preokrenuti.

Sretno djevojčice

pusač

Broj komentara: 10:

  1. Genijalnooooooo! Baš mi se sviđa to slaganje! :)) Već sam glasala pa ne mogu više, a taman sam mislila utrku učiniti još napetijomn! Uh! :DD Sretno curke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi se sviđa ova tvoja kutijica-slagalica sa osobnim pečatom!!
    A cure se grizu, grizu, baš dobro da je napeto do zadnjeg trenutka, hehe...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tko traži taj i nađe, pa makar si se trebala dodatno potruditi, na kraju je zadovoljstvo bilo tvoje, a sada i naše, jer si kutiju genijalno sredila i uredila, pa još ispečatirala, nek se zna za što će služiti! Super si!!!
    Madder ili Andree, Andree ili Madder, hm vidjet ćemo uskoro, sretno im bilo :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super kutijica, baš si je lipo sredila...
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo za strpljenje u potrazi za željenim predmetom. Uredila si savršeno svoj trezor! Pozdrav:):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bez ovih pečata na kraju...ne bi bila "tvoja"kutija.Preslatkica je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Duhiću dragi ti si prava vrijedna pčelica koja stvara preslatke radove!
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  8. Trazi, trazi, pa ces naci....Super je dobra.Mislim, bar kod mene, zadovoljstvo je vece, kad imamo i malo mukica.

    OdgovoriIzbriši
  9. slatkis od kutijice!!!!ajme lipi pecata u tebe:))kisssss!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. super si sredila kutiju:)))....dakle to se može kupiti i u djelovima?.....znaš da se ponekad bavim mišlju da sama krenem u izradu kutija točno određenih dimenzija......nekad moram izmišljati kombinacije motiva zbog dimenzija kutije.....
    pusa:))...

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)