srijeda, 30. ožujka 2011.

Moje šablone

Još malo minimalizma….
100_3094100_3096
Malo sam je izmrcvarila prije nego sam dobila ovo, nikako da je dotjeram a da mi se sviđa. Ukrasila sam je svojom šablonom i akrilnom bojom, te na kraju zlatnom temperom .
Nego htjela sam vam pokazati kako nastaju moje šablone. S obzirom da nisam naišla nigdje u hobby shopu ili sličnim dućanima na nikakve šablone koje bi bile primjerene onome što mi treba, ili su presitne ili preskupe a sitne, onda sam ih odlučila sama napraviti.
Kupila sam deblju foliju, onu koja se koristi za window color boje (nije za print) i kupila sam si skalpel s okruglom drškom
100_3087
radi lakšeg manipuliranja po foliji, tj rezanja…he he
Na netu sam pronašla neke slikice koje mi se sviđaju i koje nisu komplicirane za izrezivanje, tj. nemaju sitne detalje.
Njih sam isprintala i flomasterom prenijela na foliju koju sam zatim izrezala. 100_3086
100_3085
i gotove šablone. Mogu se koristiti puno puta. Nakon upotrebe jednostavno se isperu.
Evo i za vas malo šablonica ako imate volje i strpljenja i ako vam trebaju
šablone
P.S.
još jedan dan i gotovo. Trenutno vodi Lilly, a na drugom mjestu je Phoenix, a treće za sada dijele: Jasna, Mirjana, Volim boje i Arba i Andrea

Broj komentara: 13:

  1. Baš mi se sviđa tvoj minimalizam.Kutijica je tak slatka :)
    Budi nam i dalje vrednica kao i do sada:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Kutijica je preslatka!!! A šablone, ako mi ikad budu trebale...znam gdje ima!!!
    Puusa!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Šablonice su ti odlične!! I kutijica, naravno:)))
    p.s. kupovne šablone su stvarno bezobrazno skupe...

    OdgovoriIzbriši
  4. mrak, ove šablonice će biti jako korisne... hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. odlične su ti šablonice i slažem se da su preskupe i bolje ih je napraviti! vrlo mi se sviđa kutijica!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kutije je prelepa u svojoj jednostavnosti,sablone su divotica.Meni ce super koristiti, jer kod nas ima smesno mali izbor, a o oblicima da ni ne govorim.pozzz

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelijepo si sredila kutiju, a šablone si savršeno izrezuckala! Hvala na print-šablonama...ja ih samo skupljam a nikako da mi krene rezuckanje :)))
    Bokić

    OdgovoriIzbriši
  8. Šablonice su ti prekrasne, svaka čast nije ih lako napraviti!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga, hvala na šablonama, ja ih izrezujem sama, i trebaju mi baš ovakve:))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Divne su! I ja sam sklona "sam svoj majstor" šablonama budući da ih baš i nemam gdje kupiti. Ali zato imaju posebnu vrijednost, jel da? :)) Ja vodim kažeš? Auuuuuuu... Pa hvala curama koje su glasale, što drugo da kažem... :)) i hvala tebi za šablonice, spremam dobro će doći! Kiss

    OdgovoriIzbriši
  11. Mrakač su ove tvoje šablonice! I ja se spremam okušati u izradi šablonica jer je teško pronaći baš onu koju koja bi "sjela", a istina je da su bezobrazno skupe! Za sada taj posao za mene odrađuje svekar i njegov ploter... da, imam najboljeg svekra na svijetu :-))) Pusa

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)