nedjelja, 3. travnja 2011.

Flaše


Giveway je završio, ali ne i moja kreativnost i radovi u vrtu i cvijetnjaku ( to tek počinje) he he
Nagrade šaljem kako pristižu adrese, tako da nema problema sve će stići na vrijeme i u komadu… he he
Tatjana, Sanja i Vesna Sretno vrijeme su me malo zarazile točkicama i krugovima pa je nastalo ovo
100_3102







a ovu sam pokušala stavit u Vintage stil.
Pa je ispao nekakav Vintage minimalizam he he
100_3101100_3100
Drage moje hvala na druženju i prekrasnim komentarima. Želim vam ugodnu i kreativnu nedjelju
pusač

Broj komentara: 5:

  1. Super lepi pokloncici, sve je u znaku proleca ili ja to tako hocu da vidim.Uglavnom sve je bombonica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne boce, posebno mi se sviđa ova u vintage stilu. I ja tebi želim kreativnu nedjelju!!!Puuusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaa,čim sam vidjela boce,ovu plavu(preciznije)odmah me je podsjetila na jednu određenu,hi,hi,hi,hi!Bravo za maštu.Super izgledaju sve tri!Živjela!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepe su ti bočice, posebno ova točkastokockasto plava..
    Ćao

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izgledaju sve tri boce! Bravo za maštu i razigranost. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)