nedjelja, 7. kolovoza 2011.

Kamenčići i školjkice

Stigao mi je moj zaboravljeni paketić 100_8475

I trebalo je odmah većinu iskoristiti… he he

Ovo je na staklu

100_8911

a ovo na platnu

100_8916

i ovo na boci

100_8912100_8913100_8915

Sad idem na makeover jednog starog komada, baš se veselim…

mah mah

Broj komentara: 10:

  1. Sad vidim kud su tvoje misli plovile dok si odmarala na plaži. Super radovi na svim podlogama

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicni radovi, plove tvoji brodovi, samo tako!

    OdgovoriIzbriši
  3. svi radovi su fenomenalni :) :) užitak za oči

    jesi li zainteresirana za malo osvježćenje svog blog dizajna??

    OdgovoriIzbriši
  4. Vjerujem da si poludila kad si skužila da ti je sve ostalo na moru...ali evo sve se vratilo i tvoji radovi su zbilja prekrasni, prave uspomene na ljetovanje.. Pozzz. i Pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala vam moje djevojčice, od srca
    pusa velika svima

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako zgodno! Sad sam dobila ideju za jedan poklon!! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Podsjetila si me na moje kamenčiće i školjkice koje čekaju trenutak inspiracije!
    Naizgled obični kamnečići koji to sada više nisu, a svaki priča svoju priču! Lijepo :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaa,došlo ti je blago!!!!!Bravo za tebe!Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)