nedjelja, 11. prosinca 2011.

Recikliranje / Recycling part two



P.S.
Ne zaboravite: još sutra se možete prijaviti za moj Giveaway
pusač

Broj komentara: 13:

  1. što si ti bila vrijedna,ja sam da se sakrijem ispod otirača

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim ja draga da se ti odlično i kreativno zabavljaš :))))))) I da nezaboravim ono kaj sam htjela napisat odlično napravljene reciklaže!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakva kreativnost, kakva ekoloska svest! Divim se! A ovo sad krece kao serija...svidja mi se, svidja mi se!

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka čast na reciklaži, još si nam i video napravila!!
    Dobijem komplekse kad vidim koliko toga si pripremila..

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala drage, Eda - nešto me upiknulo... he he

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan video, svi radovi su fenomenalni!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma to te ja pitam!!!Svaka ti čast. Krećem u nove izazove kada se riješim gipsa i božićnih aranžmana. Pravi si majstor za recikliranje!Jedva čekam što ćeš sa onim papirićima.Dobro si rekla ono o uredu: ja svoj(zovem ga prostor) na vrijeme pripremih za drlog.Veeeliki pozdrav!
    P.S.Prijavila sam se u igru , ali ti ja jednostavnom ne znam zalijepiti onaj tvoj giveaway na svoj blog,sorry,ja sam blogger-početnik!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. svaka čast, pune ruke posla si imala... super mi je teglica sa školjkama i ovi anđeli na kraju :-D
    p.s. spremila sam i ja par staklenki, ovih dana se bacim na izradu svjećnjaka juhuuu
    i da, jedva čekam nastavak... zanima me šta bude s onim čudom što se namače ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. jako mi se sviđaju sve reciklirane kutijice, ajoj, tvoje radno mjesto je još i uredno u usporedbi s mojim, moj dragi lagano dobiva napadaje....

    OdgovoriIzbriši
  10. Tko bi rekao da su to obične plastične kutijice ili teglice.. Sve si predivno reciklirala! Koristim te posudice za svašta, ali nije mi palo na pamet da ih tako lijepo ukrasim. I zanima me nastavak, vrlo! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. I kolko god da se trudimo ukrasiti svijet oko sebe reciklirajući uvijek imamo hrpu novih stvari koje su na čekanju i tako ukrug, ali nasreću imamo i prijateljice koje vole ono što radimo :)))
    Ti si puno toga reciklirala i pretvorila u predmete koji će opet biti u upotrebi a k tome će biti i lijepi! Čista petica!
    Pozzzz

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)