nedjelja, 18. prosinca 2011.

Širimo Božić

Prije koju minutu dobila sam čestitku od drage i radešne by pure. Koju svi poznajemo po njezinim predivnim broševima i gumbićima koje izrađuje pod pauzom.
Sve što treba napraviti je izraziti želju i proslijediti na pet drugih blogaova.
Moja želja ovoga Božića je: Mir  svim ljudima na zemlji.
Šaljem brzopotezno na ove sdrese:

1. aleks - pogled kroz moju prizmu
2. Angie - Let's make .... everything
3. Miki -  Male kreacije
4. Nika  - Torbica Cesarica

5. nail crazy - nail crazy

Drage moje djevojčice ovu vam nagradu šaljem od srca kao što sam je i sa srcem primila - uživajte

puse svima 

Broj komentara: 7:

  1. I da je zdravlja i onda je sve kompletno! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti puuuno na ovoj divnoj cestitkici! I ja tebi i tvojoj porodici zelim sve najbolje i da uzivate u predstojecim praznicima!

    OdgovoriIzbriši
  3. p.s.
    tebi i tvojima, naravno, i svima koji se nađu na tvojim stranicama, svako dobro želim :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala puno!!!!! Uzimam nagradu od srca i želim tebi i tvojim najmilijima sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Puno ti puno hvala na nagradi, a i na jako lijepoj želji! Ne mogu je proslijediti jer nije u skladu s mojim svjetonazorom, ali uživam pratiti sve drage kreativce, koji su uglavnom i ljudi dobre volje koji svojim nastojanjima čine svijet boljim... Lijep ti pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)