utorak, 3. srpnja 2012.

Swap u bojama ljeta

Prošli mjesec sam sudjelovala u ljetnom swap-u koji je organizirala naša draga i svestrana Lila Indigo. Hvala joj na ideji i trudu da nas spoji.
Moja partnerica je bila Renata s bloga Handmade by R. Ona je jedna vrlo draga i strpljiva osoba koja radi prekrasan nakit i još ponešto. Ako je niste još sreli trk na njezin blog.
Ja sam od nje dobila jedan prekrasan broš u mojoj omiljenoj boji:
A koji je bio upakiran u jednu elegantnu i maštovito dekoriranu vrečicu
Ja sam njoj pripremila i poslala jednu recikliranu dječju lopaticu za pijesak i jedan mali scrapbook
Još malo detalja iz albuma
Hvala Lili još jednom na organizaciji i Renati na razmjeni, bilo mi je veliko zadovoljstvo sudjelovati.
A sad trčim po još gipsa, jer valja napraviti 50 štalica do 20-tog
puse svima

Broj komentara: 8:

  1. Lijepe poklone ste razmijenile. Želim ti uspjeh u izradi šalica, a mene čeka izrada pozivnica..

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni su pokloni! I tvoji i Renatini :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš si ih lijepo prezentirala:))
    Hvala još jednom...pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely craft you made !
    Have a nice day.
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala tebi na sudjelovanju! Pokloni su predivni!

    OdgovoriIzbriši
  6. POkloni izgledaju super, a ako ste se još i lepo zabavile, onda je to prava stvar.

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)