nedjelja, 23. rujna 2012.

Još malo Quilling-a

Nevjerojatno koliko je dobar. I stvarno opušta, i dušu i tijelo. Nema uprljanih prstiju, nije potreban poseban prostor, tek jedan mali dijelić nekog kutka. Sve što treba je papir ljepilo i škare. A stvara čuda. ...
Mogu se raditi i slike. Ja sam pokušala jednog konjića "upapiriti".
Prvo si elemente posložim na papir
 a onda ih pincetom vadim jedan po jedan, stavljam lijepilo i vraćam na isto mjesto
I gotova slika. Da li sam uspjela prosudite sami
Još sam i dvije flaše malo ukrasila
 
Pa nekakvo čudno drvo
jedna drvena kutijica
pa jedna reciklirana, a to je ujedno i proba boje za moj budući projekt koji planiram već mjesec dana. Namještaj u radnoj sobi bit će te boje...
Malo prigodnih pozivnica, čestitki, uahvalnica...

 
 
 
 
a papir na kom su slikane je moha kreacija i print, a bit če kuverte.

21 komentar:

  1. Slika konja je vise nego uspela!!!Nemam reci,neverovatno sta sve moze da se napravi,odusevljena sam!Izgleda kod tebe prava zaraza quilling-om:)).

    OdgovoriIzbriši
  2. Čovječe, ne znam što mi se više dopada... flaše su odlične, a drvo isto... ali i sve ostalo :)) A napravit konja na ovaj način je pravo umijeće!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sad si i mene zarazila.... super su ti radovi.

    OdgovoriIzbriši
  4. baš je lijepo , ide to tebi super , samo tako..pozzz

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš si se dobro uhodala, svaka čast, sve izgleda stvarno lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. svaka čast draga,ja nemam toliko zivaca i strpljenja

    OdgovoriIzbriši
  7. Quelle dextérité et quelles beautés!
    Bonne semiane.
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  8. Duboki naklon majstorice Quillinga...
    Zaista sam ostala bez riječi.Znajući koliko treba imati strpljenja za sve ovo ne mogu a da ne kažem "Bravo majstorice i na umijeću i na strpljenju!!!!"
    Samo nastavi, ovo je predivno...
    LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Spavaš li ti uopće?? Ovo je savršeno, radovi su ti svi odreda stvarno odlični, ali konj... nemam riječi!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prva liga! Naprijed, quillingeri! ;DD

    OdgovoriIzbriši
  11. Sad je jasno zašto zašto se tu i tamo javiš. Prekrasni radovi svi od reda i dobro je pitanje: spavaš li ti uopće?

    OdgovoriIzbriši
  12. ma svaka ti čast, imaš toliko volje i ljubavi prema tom šta radiš da je to čista znanstvena fantastika <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne da si uspijela,nego si rasturila!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ti ovo zoveš MALO !!!!Ajme , koliko posla , a i divote.Svaka čast:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Nisam virila, časna reč, jer da jesam, dobro bih razmislila da li bih objavila svoj post, toliko je sve ovo sjajno, majstorski, maštovito...Bravo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)