petak, 5. travnja 2013.

Giveaway

Da ponovim još jednom;
staviti slikicu Giveaway-a na blog
 Lajkati moju FB stranicu (ako imate profil)
Prijaviti se za koju nagradu se natječete
Rok je do Nedjelje u ponoć.

I Nagrade:

1. Vrtlarski set
2. Poslovni set
i 3. Set za slobodno vrijeme
Sretno svima
<3 font="">


 

Broj komentara: 5:

  1. Po mogućnosti ja bih broj 3 za slobodno vrijeme ali svaki je dobro došao :D
    Prijavljujem se eto ali i svima želim mnogo sreće :D
    Nadam se da si mi ti dobro i da te vrijeme ne muči kao mene, ja evo već duže vrijeme nisam baš na blogu no sve se nešto zaredale bolesti te djece sad ja , valjda će biti bolje :D
    Veliki pozdrav i dalje budi tako radišna i kreativna kao i do sada :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Setovi su lepi, bez izuzetka. Svaki na svoj način.

    OdgovoriIzbriši
  3. zbilja krasno... teško se tu odlučit za favorita :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni so všeč vsi trije seti. Težko bi izbrala, ker si se tako potrudila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni setovi, jedan ljepsi od drugoga, mozda ipak poslovni set:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)