srijeda, 27. studenoga 2013.

Quilling u humanitarne svrhe

Moja Patricija me zamolila da napravim nekoliko čestitki za humanitarnu prodaju na njezinoj školi.
Tako je nastalo ovo i sve ide na I Osnovnu školu u Varaždinu.
  
 
 

 

Broj komentara: 9:

  1. Absolutely gorgeous ! All of them ! Great work !
    Have a nice day !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepe čestitke, za još lepši povod!!!

    Pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
  3. E, ovo ti je super, stvarno. I ja volim ovakve akcije i rado se odazivam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma su lepe tvoje čestitke.
    Zaista si se potrudila, a i imaš originalne ideje, vešte ruke i dobro srce.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrlo lijepe čestitke.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan povod, još divnije čestitke ! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. wow, svaka iduća mi je još lipša od prethodne, svaka čast i na poslu i na gesti :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)