utorak, 10. prosinca 2013.

Quilling cards

Vijenčići su u upotrebi već drugu nedjelju, sad treba napraviti čestitke i na vrijeme ih poslati dragim ljudima. A nakon njih naredu su pokloni....
 
 
tri slikice formata 18x9 cm
 
 
i jedno platno koje čeka  novi projekat

Broj komentara: 11:

  1. odlični radovi, ova prva, crvena fotka mi je prekrasna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne čestitke i slikice.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. jako lijepe čestitke i slike i sama pripremam čestitke a i okvire za slike ali nisam sigurna baš da ću sve stići uhh, prespora sam a premalo dana :(
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su čestitke, crvena je prelepa, koje su im dimenzije?

    Pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
  5. Super! Super! Super! Ja sam prvi puta slala čestitku poštom! Sretno je stigla sve do Engleske! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, za divno čudo pošta još uvijek funkcionira ako si u gradu na selu zna biti problema ;)

      Izbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)