ponedjeljak, 10. veljače 2014.

Valentinovo

Jučer smo, moja udruga i ja imale mali štandić povodom Valentinova ispred Merkatora. Nekoliko sati, nas nekoliko predstavile smo svoje radove i lijepo se provele uz naše sumještane.
Ovogodišnje moje Valentinovo je u znaku quillinga...
srca
neizostavni ukrasi za vrata
 
 
nakit, narukvice, naušnice, lančić
 
 
i novo u ponudi - privjesci za ključeve
i dva nova anđela

Hvala na tome što me pratite, čitate i komentirate uz poruku volite se



Broj komentara: 10:

  1. Neke nove i lijepe stvarčice sam imala prilike vidjeti na fejsu i zaista je sve jako lijepo! Vrlo si vješta i kreativna s papirom! Samo naprijed...motaj, motaj!!!
    ps. nažalost još neću biti baka
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. super tebi to sve krenulo, i odlični novi radovi svaka čast znam koliko treba strpljenja za sve to al kad nešto volimo onda to sve i možemo da uradimo..
    Sve najljepše za Valentinovi i tebi lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene su posebno anđeli oduševili, posebno onaj od novina, ako nisam pogrešila. Koje su veličine? LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršeni su tvoji radovi, kao i uvek.
    Drago mi je da si imala uspešnu izložbu i lepo druženje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super su radovi...ne znam što bi mogla izdvojit srca, ukrase za vrata, anđele...ma sve mi je posebno...svaka čast za trud, strpljenje i kreativnost:)...Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivni radovi, kao i uvijek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Divni radovi <3 tvoji anđeli su se našli na mojem boru prošle godine!! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam pokušala sa kviling nakitom, videćemo šta će biti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala draga, upravo tako i treba družiti se voliti i kreirati za svoj gušt, mi smo to napravile sinoć, obrtnice, hobistice, profesionalke. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  10. Volim ovako neke sitnice za valentinovo, i općenito blagdane, baš mi je užitak ukrašavati kuću :))
    valentinovo zagreb

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)