srijeda, 22. prosinca 2010.

Moje koglice dodlice

Stigao je i moj swap poklon od Puljca, a tko je on možete pročitati kod Izzy ovdje, ona ga je bašlijepo opisala.....

jako mi se sviđa i baš sam happy
što je bilo u paketu pogledajte i sami i budiote mi zavidni (šala mala)


slika je već zauzela svoje mjesto i baš lijepo ide na moj plavi zid
puse svima, žurim na jedan ročkas i već kasnim, ali morala sam ovo staviti

Broj komentara: 6:

  1. Cestitam, bravo za Puljca, pokloni su originalni i bas super:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam, dobila si prekrasne poklone!
    Od srca ti želim blagoslovljen Božić i Novu godinu!
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, ovo je prelijepo, kuglice su baš slatke, a slika ti odlično stoji na plavoj podlozi! Bravo za Puljca!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. I ti si dobila lijepe poklone!Slika kao stvorena za tvoj zid!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke na poklonima, lik je zaista originalan, čestitke i sretan Božić Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  6. swapic je super i originalan,bravo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)