utorak, 21. prosinca 2010.

Moji svijećnjaci

Počelo je čišćenje.... prvi su na red došli moji svijećnjaci. a kad sam ih već izvadila onda bi ih mogla i pofotkati.
I pokazati vam svoj hobi
Ima ih raznih, starih 100 godina, pa iz dalekih zemalja poput Grčke, Malte, Afganistana, a i onih od kovanog željeza, plastike, stakla
























i šećer na kraju.
I ja sam dobila svoj prvi božićni poklon. Najfiniju čokoladu na svijetu i to big pakiranje

Broj komentara: 6:

  1. Uuu,koja bogata kolekcija svijećnjaka.Kladim se da svaki ima svoju priču.

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno ih je puunooo i svi su prekrasni!Imaš čak i Aladinovu svjetiljku???

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow!!! Koja kolekcija raznolikih svijecnjaka,super, bravo:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Šareno i veselo!!A !čokoladaa...njammm :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno imaš zavidnu kolekciju raznovrsnih svijećnjaka, no "Aladinova svjetiljka" je nešto što nisam ni znala da stvarno postoji...al sad znam zašto tako lijepo radiš i sve ti ide od ruke - imaš Aladinovu svjetiljku!!! Doći ću i ukrasti ti je na par dana :)))
    Tvoji pokloni su stigli i draga moja, ugodno si me iznenadila! Puno ti hvala! Anđeli su ti preslatki, a salvete superrrr!
    Puno pusa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sanja- bilo mi je zadovoljstvo napuniti kutijicu, nije mnogo ali je od srca

    @Aladinova je iz Afganistana. Naručila sam svjećnjak kad je dragi bio u misiji, a dobila svjetiljku
    Hvala vam svima

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)