subota, 9. srpnja 2011.

...

nema me...... ali ne mojom krivnjom

ne radi wireless, pa ne radi internet, pa malo radi, pa je uglavnom spooooroooo, da nemam jednostavno živaca bilo što pokušati okaćiti, ili nedaj bože na nečiji blog da idem, onda se to diže, diže diže i tako u nedogled.
nadam se da ćete mi drage moje oprostiti moje izbivanje.....
Drži me i kreativna blokada, moram otići malo nekud da napunim baterije....već su jako dugo prazne. A po svemu sudeći i ro će se popraviti već krajem ovog tjedna, odoh ja na more.....
Ali da ne mislite da ja baš ništa ne radim, moj vrt sasvim lijepo napreduje a i cvijetnjak koji se nalazi odmah pokraj. Jučer sam malo fotkala, samo za vas, prijateljice moje (i prijatelji).....
nadam se da ću uspjeti uploadati.....$%&#













uh, jesam....
pusač veliki svima

Broj komentara: 6:

  1. Ma fućkaš internet, treba radit fina jela i kremice od plodova iz vrta :D

    I jel to novi izgled bloga? Sviđa mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ma, sad na ljeto ti ni ne treba net, iskoristi toplinu za prirodu i uživanje :) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super šetnja kroz tvoj vrt. Lijep odmor:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Aj na more! Brzo, brzo! I uživaj do daske! I napuni baterije do kraja!!! I bučni se u vodicu i vozi na luftiću i za mene :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno je cvijeće.Tko kaže da imaš blokadu,zar se cvijeće može samo stvoriti bez tvoje pomoći?

    OdgovoriIzbriši
  6. Cvece je predivno.A i mi ponekad dozivimo blokadu, kao nasi kompjuteri.Potpuno te kapiram sto se wireless-a tice, jer i ja takav net imam, jeste less skroznaskroz.pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)