srijeda, 13. srpnja 2011.

Prije odmora

 Pripreme su u toku.....sutra se putuje... via Crikvenica.....jupi
jučer sam jednu kutijicu konalno napravila
malo brušenja i akrila




i jedam set čaša u frost design-u za najbolju prijateljicu kojoj je danas ročkas Suzy SRETAN TI ROĐENDAN! A poklon stiže nakon kaj se vratim s mora...he he sorry



A svima vama drage i dragi moji želim toplo i dugo ljeto.....
I jedna velika pusa

Broj komentara: 10:

  1. Želim ti divno ljeto, dobar odmor i odličan provod. Uživaj
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti, kako divna kutija, a čaše - elegancija, prekrasni motivi i stručno napravljeno, želim ti najljepše ljeto i ako si u Crikvenici možda se i vidimo, ja sam blizu Crikvenice, živim u Ri

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim ti lijepo sunčano vrijeme, dobro se odmori i nakupaj!!!
    Tvojoj prijateljici osmjeh neće silaziti s lica kad sve ovo ugleda :)))
    Slažem se s Medenom, čaše - čista elegancija!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo, dugačko i toplo ljeto ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  5. I mi tebi želimo toplo i duuuugo ljeto. Da se lijepo provedeš i vratiš puna elana za rad!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zaboravila napisati da je kutijica odlična a i čaše ne zaostaju. :)))Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna kutijica! Morat ćeš mi otkriti tajnu kako i čime si to radila :-))) želim ti ugodno, toplo, opušteno i najsretnije ljeto ikada! odmori se, uživaj i vrati nam se s punim baterijama! Pusa :-)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Kutija je bozanstvena, a case....nemam reci.uzivaj na letovanju, a ja cu sedeti kod kuce i biti kreativna.....

    OdgovoriIzbriši
  9. baš sam se pitala šta je s tobom:).....ali vidim da nisi ljenčarila:)).....kutija je jako zanimljiva,to je paljeno?...
    slažem se s curama,čaše su savršene:)).....
    želim ti ugodan odmor......toplo more,na crnom molu u crikvenici je more uvijek toplo i da nam se vratiš svježa i odmorna :))...

    OdgovoriIzbriši
  10. Čaše su extra, savršen frost!

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)