petak, 22. srpnja 2011.

Vratia se Šime....

......
Ah, da
sve kaj je lijepo kratko traje......prekratko.....
I tako nakon dugo, dugo vremena odoh ja napunit baterije, ali zaboravim uzeti punjač....
Tako bi se ukratko mogao opisati moj odmor....
Sakupila nešto kamenja i razno raznih nekih primjesa, po ugledu na Tatjanu, i zaboravih svoj paketić utrpat u auto.... koji sam ja baksuz.

No sve u svemu uspjela sam malo razgledati Crikvenicu, malo se okupati, nešto od toga i poslikati....
Tako i ovaj prekrasan gusarski brod

Na kom čovjek visi? ali nije "pravi" kao što smo mislili...he
Malo smo se i noću, pod zvijezdama hladili

a danju radili razne instalacije na plaži










   ...ispijali smo koktele
 

 

  malo pješačili do Selca
i snimili krčki most







 i vidjeli gusare izbliza
Pronašla sam si i kućicu, malo je devastirana, ali sve se da posložiti, jedino ne znam koliko je "teška"
A baš je zakon i tik do mora je
 A na povratku kući skoknuli smo do Fužina i malo zavirili u spilju


Putem nas je "malo" kiša prala
a kad smo ugledali ovo
znali smo da smo blizu....

... i tako nakon nekoliko sati uspjela sam dovršiti ovaj post, još samo da se sve skupa objavi, nadam se da hoče, a čitam vas nakon što mi se komp malo ohladi
pa pa

Broj komentara: 10:

  1. Dobro da te gusari nisu poveli sa sobom da im malo kuhaš ona fina jela iz bakine bilježnice!
    Svugdje si bila, puno toga vidjela i doživjela, ali svemu dođe kraj pa tako i odmoru! Puna novih ideja sigurna sam da ćeš nas mnogočime uskoro iznenaditi!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma nek si ti baterije napunila....a za ostalo niš nije važno. A kamenčiće ti uvijek netko može poslati s mora, samo koliko bi poštarina izašla...Pozdrav...:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. trebala si javiti na mail da se vidimo, ja sam bila stalno crikvenica-krk, sad sam crikvenica-rijeka :) :)

    uglavnom, vidim da ste sve uspijeli vidjeti i doživjeti i opustiti se i srknuti koktelček, da ste imali još više vremena gdje bi vam bio kraj, vi pustolovi hehe

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa kako si bez punjača mogla ići bilo gdje?????Koja šteta.Toliki trud ostao pored auta.No dobro.Barem si imala dobro vrijeme,a po slikama vidim da je uživancija bila vrhunska.Super ti je post.Pa-pa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro si nam se vratila....inače kažu mudri ljudi da je "zaborav" nečeg važnog podsvjesni poziv za povratak na dotično mjesto. Meni se to čini kao plan reprize odmora koji je bio fenomenalan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas si se nauzivala.Fotke su fantasticne.Da,...sve lepo kratko traje.A sada izvoli sa nama, ostalima, uzivaj u malim stvarima...jer to u stvari i jeste zivot.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej, Šime, dobrodošla nazad!! A da ti šaljem pisma da kamenčićima, pa mi javiš kad bude dovoljno??
    Haha, zaboraviti ponijeti ratni plijen!!
    Ali važno da si se stigla odmoriti i napuniti baterije bez punjača:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobrodošla natrag, samo javi i šaljem kamenčiće.pozz

    OdgovoriIzbriši
  9. ... di je bia?! :D A lijepo vam je bilo bogme! Je li ovo onaj brod što vozi večernju rutu? Ako da onda sam se vozila istim davno, davno... :))
    Bitno da su baterije pune, lako za kamenčiće! Pusa! :))

    OdgovoriIzbriši
  10. @ Sanja, eh... da su me ulovili onda bih zasigurno bila privezana za jarbol...jer bi se slabo najeli he he
    @ Andrea - nije još sve izgubljeno
    @ Medena - ma jesam mogla sam uputit poziv i naći se sa vama Riječanima negdje na kavi, ali što ćeš, drugi puta ću se bolje pripremiti
    @ Tatjana - ma da.... srećom ja imala dva smotuljka
    @ Suzana - može biti, može biti ....
    @ Aleks . da, na žalost, možda uspijem ponoviti, još nisam stavila točku na i
    @ Eda - da, drugi puta neću napraviti iste pogreške
    @ Arba - hvala
    @ Lilly - ovaj je vozio i po danu i po noći
    pusa svima

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)