srijeda, 11. siječnja 2012.

Recikliranje/Recycling

ili
kako od kartonske kutije napraviti žardinijeru za cvijeće.
100_0123Ovaj nered me ponukao na razmišljanje. Ne volim kad imam puno tegli na podu, onda imam problem sa usisavanjem, A neki nemaju vremena da mi od drva naprave. Pa se moram sama snalaziti.


100_0121Vrlo jednostavno. Uzmete kutiju koja vam je ostala od zadnjeg shopinga ili jednostavno u dučanu zamolite i rado će vam dati. Dimenzije si odaberite prema vašim potrebama uzimajući u obzir koliko tegli s cvijećem želite nutra smjestiti i kakva je veličina tegli, a naravno i koliko slobodnog prostora imate u stanu.
Ja sam svojoj još dodatno pojačala dno umetkom od malo debljeg kartona (isto tako od jedne kutije).100_0124
Poklopce sam zalijepila s vanjske strane da je još dodatno očvrsnem, zatim sam je obojala akrilnom bojom. Nakon toga zalijepila salvetu i na kraju bezbojnim lakom završila. Mogući su svi efekti kojih se sjetite. Možete zalijepiti koje kakve ukrase, mašne i šljokice. Sve prema vlastitim željama i nahođenjima, kako ko voli.
Dobro je staviti i nogice. Ja ih nisam, ali su u planu. njih je moguće izraditi isto od kartona, te ih zalijepiti u nekoliko slojeva ispod kutije.
Moje izgledaju ovako
100_0127100_0126100_0129100_0143100_0132
A sada ovako

21 komentar:

  1. Odlično izgleda i super ideja!!! Sad je puno urednije. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. dobra ideja, i sigurno olakšava čišćenje ;-D

    OdgovoriIzbriši
  3. kao i uvijek izvrsna ideja ali bogme i izvedba častitam.
    predlažem ti učlanjenje preko mog linka na stranicu JPB. Bez ulaganja sam do sada dobila 1,80$+10$ od učlanjenja prijatelja, probaj nije loše zar ne ????????
    pusa ina

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično si ovo napravila, izgleda prelepo, vredelo je velikog truda!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja, najdraže mi je ovakvo recikliranje!

    OdgovoriIzbriši
  6. E pa draga moja ovo ti je super!!! Kako se ja toga nisam dosjetila, a kutija posvuda :)))
    Klap klap!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično,odlično! Savršena ideja.Baš nešto radim s jednom kutijom, a tvoja ideja je ošla u pravi trenutak!:))
    Pozdrav:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja. Jeftino, jednostavno i prelijepo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična ideja, i vrlo ekonomična, funkcionalna i još k tome lijepo izgleda. .bravo.

    OdgovoriIzbriši
  10. super ideja a da ne spominjem koliko ubrzava čišćenje jel nemoraš micatu teglicu po teglicu već sve odjednom obrišeš prašinu i vratiš obavezno ću primjeniti...hvala...

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ,volim ovakve ideje ,sve pohvale !

    OdgovoriIzbriši
  12. Ma baš odlično!! REciklirajuće, praktično, i što je najvažnije, izgleda prelijepo!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasno draga, recikliraj i dalje jer ti to odlično ide, jako mi se sviđa konačni rezultat.
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  14. Great idea ! Beautiful result !
    Hug
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlično izgleda, super ideja! :) Ja sam takve kutije pravila i držala na polici, ali se nisam setila da bi bile prelepa žardinjera za cveće :D
    Pratim!

    mymakeupandu.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Super ideja, a tvoja izvedba prelijepa:-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ooooodlicna ideja, dopale su mi se tvoje zardinjere skroz.Izgledaju bozanstveno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Jako lepo izgleda,odlicna ideja.
    ne znam zasto mi nestaju slike sa bloga,npr.tvoji novi postovi su bili sa slikom.Ovako,mozda propustim novi post.

    OdgovoriIzbriši
  19. Thankfulness to my father who shared with
    me about this weblog, this weblog is truly remarkable.



    Also visit my website - Transportne kartonske kutije

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)