srijeda, 1. veljače 2012.

Scrapbook - "Top secrets"

Uh! Dugo nema posta. Ma jednostavno ne stignem. Ne znam da li je kod vas isto, ali kod mene od nove godine stralno nešto, gužva totalna.
Puno toga sam napravila, ali idem redom.
Na ovom albumu sam radila dobra dva tjedna. Prijedlog je bio da se izradi natalni horoskop uz natalnu kartu i sve ukombinira u jedan "scrapbook" spomenar. Teško je raditi kad osobu ne poznaš. Ali po konačnom ushićenju ipak sam uspjela u svojoj viziji i totalno sam pogodila.
Evo kako to izgleda


















Broj komentara: 16:

  1. Sve mi prekrasno izgleda! Nisam znala da radiš i albume, sve pohvale!

    Kiss i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobro izgleda. Svaka čast. Sigurna sam da si posao odradila savršeno. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako će netko na lijepo mjesto spremiti svoje tajne... :)) Jako lijepo! Inače, ni mene nije dugo bilo, tako da potpuno razumijem... pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja mislim da si uspjela:)......sve izgleda jako lijepo i prepunao zanimljivih detalja:)....
    jedino mi je malo žao štio malo bolje ne vidim kako to izgleda u cijelosti.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you for visiting my blog!! Fantastic album!! Best regards from Greece!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Da, teško je raditi za osobu koju ne poznaš, ali definitivno je ovo super ispalo, tako da nema te osobe kojoj se tvoj album ne može svidjeti. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Izgleda baš lijepo, sviđaju mi se detalji :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Album ti je prelijep,hrpa detalja, svaka čast..

    OdgovoriIzbriši
  9. Svaka cast na kreativnosti u izradi, izgleda predivno:-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zaista te dugo nema, ali oprošteno ti je jer si radila!
    Ovim spomenarom si me oduševila i ne mogu vjerovati da netko tko se tek sprijateljio s papirom ima toliko ideja i spretnosti u izradi...divim se, zaista je prekrasan...i kao što kaže Mare, možda da nije ove bijele boje oko slike bolje bi se vidjela sva njegova ljepota, jer je ovako ostao malo u sjeni!
    pusa i čekam nastavak scrapbookinga!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. ovo zbilja odlično izgleda i jako mi se sviđa!!!! I vidi se da si se potrudila!!!! Ajme!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zanemela sam, prekerasno je.
    Vredi se pomučiti za ovakvu lepotu.

    OdgovoriIzbriši
  13. Namučila si se sa scrapbookingom, al super je , tako je efektno i slatko!

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni ovo izgleda savršeno!! Svaka čast majstorice:))

    OdgovoriIzbriši
  15. totalno otkačeno, sviđa mi se ideja, super je kad ukomponiraš savjete ili izreke ili u tvom slučaju natalni horoskop, sa nečim ovako posebnim i unikatnim :) :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)