subota, 7. travnja 2012.

Reciklirana jaja

Potrebno je:100_5010

    • - papir (bilo kakav)
    • - drvofix ljepilo
    • - kist i
    • - jedan par ruku ili ručica

Papir prvo dobro izgužvano i rukama oblikujemo formu jajeta

100_5008

Nakon toga ga uronimo u ljepilo kojem smo dodali malo vode

100_5011

Još malo ga oblikujemo prstima i stavimo sušiti. A ako vam se žuri (kao meni) onda odmah možete nastaviti s ukrašavanjem.

Možete ga obojati, oslikati. I ukrasiti kako god želite.

Ja sam na jedno zalijepila bijeli izgužvani papir, a na drugo salvetu. Na bijelo jaje sam polijepila ukrase koje sam izrezala svojim grickalicama. A ukrasne mašnice sam zalijepila vručim ljepilom. 100_5013

Vrlo brzo i jednostavno. Posao od svega kojih pola sata.

 

 

 

I na kraju današnjeg dana i posta naravno svim mojim dragim prijateljicama, prijateljima, sljedbenicima, čitateljima i osobito mojim vjernim komentatoricama želim

SRETAN I BLAGOSLOVLJEN USKRS

pusa

Broj komentara: 5:

  1. Super ideja za reciklirana jaja, i ja sam više za takva nego za sva ona jaja koja se skuhaju, obojaju i na kraju bace. Hvala i sretan Uskrs također!

    OdgovoriIzbriši
  2. Totalno u tvojem stilu!Tip-top!
    Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je pravi pop art. Komplimenti. Hvala na posjeti i komentaru. Sretan Uskrs. Loredana

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)