ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Scrap eggs

100_5032

Koristila sam plastićna jaja u boji na koja sam lijepila razne elemente od papira dobivene grickanjem.

Cvijet na tanjuriću je isprintan na papir u boji i izrezan. Ornamenti po rubu tanjurića napravila sam pomoću kita za zid (poput kontur paste, u tubi je i košta svega 9,00 kn)

Tanjuriće za kavu obojala sam akrilnom bojom. I jaje zalijepila vrućim lijepilom.

100_5027100_5028100_5029100_5030

I jedno na CD-u gipsanim jajem100_5033

 

 

 

 

 

 

 

kiss

Broj komentara: 12:

  1. Baš su zanimljivi i slatki!Možda dogodine i napravim ako se sjetim!!!Hvala ne ideji:)):))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgledaju, pogotovo ovo na cd-u, fantastično je! Sretan Uskrs :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su ti ispala jaja, izgledaju olalalaa....

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo šarena dekoracija.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. jao kako lijepa dekoracija SRETAN USKRS

    OdgovoriIzbriši
  6. 100% kreativno i jako, jako lijepo! Tvoja mašta nema granica!

    OdgovoriIzbriši
  7. Très jolis oeurfs !
    Bonne semaine.
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  8. Mnogo su lepa,a posebno gipsano na cd-u.

    OdgovoriIzbriši
  9. Originalno, mastovito, saroliko i lijepo:-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)