ponedjeljak, 3. lipnja 2013.

Malo salveta

Prošlo je dosta vremena od kada sam zalijepila zadnju salvetu. Odlučila sam to promijeniti i nastale su ove dvije vrtne pepeljare
 pa dvije kutije

 
i jedna tacna (poslužavnik) koju sam davno dobila na poklon.
 
Kod nas je užasno hladno. Ne znam da li da upalim grijanje ili da jednostavno zalegnem u krevet i pokrijem se dobro i čekam proljeće :(

Broj komentara: 8:

  1. Sve što radiš, savršeno radiš.
    Prelepe si stvari napravila, moje čestitke, od srca!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jolie variété de travaux !
    Bonne semaine !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  3. I mene kad uhvati da radim nešto, onda se odjednom pojavi gomila stvari! Ako uzmem da lepim, onda samo lepim. Odjednom treba sve zalepiti. Ako uzmem da šijem, odnekud se pojavi gomila stvari koju treba ušiti, i tako neko vreme. A onda naiđe nešto drugo...

    I kod nas je hladno. Nećeš mi verovati, ali popla sam po najvećem pljusku da sačekam dete iz škole, obukla se kao za Aljasku. Dolazim do škole, greje sunce, nema kiše, ljudi me gledaju kao da nisam normalna! Na razdaljini od kilometra tako različito vreme!

    Ako mene pitaš, upali grejanje, skuvaj kafu ili čaj, pokrij se lepo i lezi i uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha, ja žudim za ljetom a ti ni proljeće još nisi dočekala!!!! Zato meni ne dolaze turisti iz unutrašnjosti:)
    Hej, vidim da si se stvarno poželjela salvetica, ima ovdje kod tebe pregršt lijepih radova! Ova tacnica mi je posebno slatka...
    Pozdrav iz sunčanog Splita:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve ti je krasno a najposebnija mi je crno-bijela kutija.

    OdgovoriIzbriši
  6. ne daj nikom da baca fuj opuške u te tvoje 'pepeljare', radije ih iskoristi za fenjer, super izgledaju... crno bijela kutija mi je ipak nešto posebno :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate i komentirate. :)